برای کلیه شرکت هایی که فروش B2C یا B2B دارند ، داشتن پیشروهای قابل اعتماد و خوب ستون فقرات آن شرکت در موفقیت آن است. اگرچه همه پیشروها همیشه به فروش تبدیل نمی شوند ، اما داشتن چنین رهبری خوبی برای توسعه استراتژی بازاریابی پایدار و رشد شبکه ای از مشتریان آینده ضروری است.

در حالی که کمتر کسی مخالفت می کند که تولید سرب مهمترین نگرانی است ، بسیاری از شرکت های کوچک نگران این هستند که ممکن است دارایی یا توانایی کار موثر در تولید سرب را نداشته باشند.

حتی با این وجود ، شما به یک تیم بازاریابی گران قیمت یا مدیر فروش احتیاج ندارید تا بتوانید یک جریان از پیشتاز مداوم را تولید کنید. هر کس با دانش و دانش درست ، همراه با برخی از ابزارهای آسان برای دسترسی ، منجر به اطمینان حاصل خواهد شد. در اینجا شش راه آسان وجود دارد که شما می توانید برای شرکت کوچک خود هدایت فروش ایجاد کنید.

1-فرصت ها را در رسانه های اجتماعی پیدا کنید
قطعاً دقیق است که رسانه های اجتماعی مهمترین ابزاری برای فروش محصولات هستند. سه نفر از چهار مشتری در حال حاضر قبل از شروع سفارش ، رسانه های اجتماعی را برای جزئیات خدمات یا محصولات بررسی می کنند ، این بدان معنی است که شما کاملاً نمی توانید به نادیده گرفتن شبکه های اجتماعی خود ادامه دهید. مطمئن باشید که با مطالعه روشهای جدید SMO ، سکوی رسانه های اجتماعی خود را برای هدایت ترقی می کنید و از ارسال معاملات شخصی به طرفداران خود دریغ نمی کنید.

همچنین ممکن است ضمانت کنید که برای هر شخصی که روی پیوندهای رسانه های اجتماعی شما ضربه می زند ، یک صفحه فرود تلفن همراه و کاربر پسند دارید. وقتی این موارد را دارید ، می توانید از هشتگ ها ، عبارات ، موضوعات و سوله های مربوطه برای یافتن مسیرهای بالقوه استفاده کنید.

2-LinkedIn منجر می شود
در چندین زمینه ، LinkedIn نوع دیگری از رسانه های اجتماعی شناخته می شود. به گفته این ، مزایای ویژه خاصی از LinkedIn وجود دارد که سازمان شما می تواند از آنها برای ایجاد موارد دقیق استفاده کند. از ویژگی Groups نهایت استفاده را برای یافتن و پیوستن به همه گروه ها و صفحات مربوطه برای بخش خود داشته باشید.

در شبکه هویت خوبی ایجاد کنید و از این فرصت استفاده کنید که با افراد دیگر ارتباط برقرار کنید. به طور مستقیم از طریق یک پیام رسان به مشاغل یا مشتریان احتمالی دسترسی پیدا کنید. اطمینان حاصل کنید که مشخصات LinkedIn برای کلیه جزئیاتی که باید مشتری های آینده درگیر شوند ، کاملاً پیکربندی شده است.


3-رویدادهای شبکه
اگرچه برخی از کاربران مایل به انتقاد از رویدادهای شبکه هستند ، واقعیت این است که آنها یک گنجینه سرب احتمالی هستند ، به ویژه اگر شما یک تجارت کوچک هستید که خدمات B2B را ارائه می دهید. رویدادهای شبکه سازی صنعت می توانند صدها مشتری بالقوه را که همه در زیر یک سقف قرار دارند ، ایجاد کند و در صورت نیاز به پیگرد فروش ، این فرصت را برای گذراندن آنها نیز بسیار خوب خواهد کرد.

قبل از رفتن ، ارائه شبکه خود را آماده کنید و مطمئن شوید که سطح کاریزما را بالا برده اید. به یاد داشته باشید که برای ایجاد روابط عمیق بیش از اندازه مجبور نشوید. شرط بندی روی روش آرام و گاه به گاه وجود دارد. ابتدا در مورد ایجاد دوستی تأمل کنید ، که شما را به مسیرهای پایین تبدیل می کند.

4-یک ویژگی چت زنده را در وب سایت خود بسازید
اکثریت قریب به اتفاق مشتریان هنگام ارزیابی خرید از وب بازدید می کنند. اگر ویژگی چت زنده ای در سایت خود ندارید ، اساساً امیدوار هستید که صفحه اصلی شما برای وسوسه در مسیرهای موردنیاز شما کافی باشد. یک برنامه گپ به مشتریان آینده نگر کمک می کند تا در زمان واقعی با شما ارتباط برقرار کرده و اطلاعات بیشتری راجع به آنچه برای فروش دارید کسب کنید. هنگامی که شما یک شرکت کوچک هستید ، آوردن چت زنده به روال همه این معنی است که همیشه یک خط چت وجود دارد و منجر به فروش نمی شود.

5-مخاطبین خود را بهینه کنید
تهیه لیست سالم از مخاطبین ایده خوبی است ، اما مخاطبین به تنهایی یک خط لوله فروش قوی را به شما نمی دهند. اگر به مخاطبین خود گیر ندارید ، می توانید از متخصصان صنعت برای خرید لیست مربوطه برای شرکت خود استفاده کنید. با این حال ، حتی با لیستی از هزاران مخاطب مرتبط ، اگر لیست خود را بهینه نکنید ، قادر نخواهید بود که امیدوار کننده ترین نکات را دنبال کنید. شما می توانید با استفاده از یک پلت فرم غنی سازی داده های Salesforce مانند Lusha ، این فرآیند را به صورت خودکار انجام دهید ، که به طور خودکار داده های Salesforce شما را به روز می کند و جالب ترین دلایل را برای شما تعریف می کند.

6-شبکه خود را کار کنید
در نهایت ، مهم است که به خاطر داشته باشید که نباید شبکه فعلی خود را ردیابی کنید. به روابط فعلی و روابط تجاری خود نگاهی بیندازید. چه کسانی با مدتی در ارتباط نبودید؟ شما لازم نیست که به فروش همه جانبه در شبکه خصوصی بپردازید ، بلکه فقط ارتباط روزانه آنها را به آنها اطمینان می دهد که هنوز وجود دارید و فروش زیادی دارید.

با توجه به این نکات آسان ، می توانید بدون توجه به مقیاس شرکت خود ، توسعه یک خط لوله لوله بازرگانی قوی را آغاز کنید.


منبع :  https://niorise.com


تاریخ : پنجشنبه 18 خرداد 1396 | 08:50 ب.ظ | نویسنده : مدیر | نظرات
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات